Tell me lies later, come and see me

Jag skäms lite.
 Lisa har varit så duktig att uppdatera medan jag inte skrivit ett enda inlägg! Men det ska bli ändring på det. Just nu har jag lite inspirationsproblem men hoppas att det ska lösa sig snart. Har förövrigt en liten kul idé till bloggen! Mer än så kan jag inte berätta. Lisa vet inte ens! haha



Nya hypade frillan med rakat på ena sidan, är fruktansvärt snyggt tycker jag. Skulle inte banga om det inte vore för att jag tar studenten i vår. haha nördigt men aja, tur att man kan låtsas att man har rakat ena sidan..

På mig har jag en oversized tröja från Lindex, älskar den. Älskar oversizat.

Så ska bätta mig på blogginläggen. För visst vill ni ha bra inlägg ofta?
 Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0