Walk into the jaws of hell

image30
Dålig uppdatering från min sida. Förlåt. Skyller på för lite tid att spendera här. Antagligen stämmer det inte men det hör inte hit.
Bjuder på en bild från förra helgen(?) (hoppas det är ok att lägga ut din mage så här, hehe)
paranteser är bra.
Just nu sitter jag i skolan.
På lovet chillade jag mest, hann med att åka lite skidor också, inte helt fel..
Köpt en ny jacka, svart parkas.. ni får nog se den så småningom. Har även fått ett par skor, vita tygskor. Alltid bra att ha. Mina vita converse är inte vita längre, snarare bruna. Ska väl tvätta dem nångång då jag känner för att förstöra dem.. hehe
jaja ordbajsa är grejen. Ville mest säga att jag lever, mer än så är det inte.. lever, ja.
hehe
Vi hörs!
Puss
M











Kommentarer
Postat av: men hej

jag tycker ni båda suger på att uppdatera, jag vill faktiskt ha mer av er...

2008-03-07 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0