digital love

image33

Jag älskar den här bilden på något sätt. egentligen är jag inget heja-kate-fan men ibland så kommer det fram.
bara enkelheten i den här bilden är så snygg. Älskar bilder som utstrålar att personen inte alls bryr sig om hur den ser ut men ändå är sådär äckligt jävla snygg. Jag önskar att jag hade minituttar, jag gör verkligen det. Inte för att jag har värsta melonerna men jag vill ha små myggbett bara. Läste någon bok när jag var liten av Sören & Anders, författarna till bland annat Sune och Bert, jag tror det hette Tuva-Lisa. Hon sa att hennes tuttar var som två eksem över magen. Sådana tuttar vill jag också ha, två eksem över magen haha!
nog pratat om tuttar, väntar fortfarande med en update om vad Michaela köpte i Stockholm igår, spännande.

love/L

Kommentarer
Postat av: karin

fast mina minibröst är ju inte sådär katemossaktigt snygga utan mer... näe, bara smååå

dessutom tycker jag du är lite lik henne och att du är typ skitsnygg jämt!

PUSS OCH HEJ
Tillgivna hälsningar
K. Selåker

2008-04-19 @ 14:07:05
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0