No surprises

image13image14
Bättre sent än aldrig, eller hur var det? Det var väl förra veckan vi drog ner mot staden. L hittade en fantastisk klänning, ger mig känslor av mammas student outfit, nästan! Själv hade jag dragit på mig mammas härliga skor som jag tagit över, mammas(igen!!) gamla jacka, underbart röd och varm. Under har jag på mig en egensydd klänning eller fodral. Stumpbyxorna vet bara gud vart dem kommer ifrån. Lisa får väl själv beskriva sin outfit när hon har tid.
image15 
Jag är så sjukt sugen på en fungerande skivspelare, har massa lp-skivor som ligger och väntar på att bli spelade. För övrigt så väntar jag på att myrorna ska flytta in till centrum, har dock inte riktigt funderat på hur bra det är. Antagligen kommer det bli mycket mer folk som besöker dem det resulterar i svårt att hitta de bästa kapen. Dock är det ju väldigt skönt om man ser det rent transport mässigt.

Imorgon blir det att leta någon fin festblåsa till lördag, ska även hämta ut biljetter!:)

Men iallafall, det ska läggas upp mer bilder och det kommer, layouten ska väl också fixas inom en snar framtid, det gäller bara att hitta tiden, just nu händer det lite för mycket.

Nu ska jag dricka thé och ha det gott.
Sov gott Sverige!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0