stockholm

Imorgon åker jag till stockholm. det ska bli skönt att slippa skolan en dag, det behövs eftersom den tar upp nästan all min tid just nu. Jag tränar också. haha annars sover jag. men ge mig en vecka, sen är jag tillbaka, ordentligt!
och då ska det bli andra bullar!
bloggen skall fixas osv.
men nu ska jag snart gå och lägga mig, det blir en lång dag imorgon.
har förövrigt 2 naturarbeten som ska vara inne på fredag, weho, när ska jag göra dom?

nu återstår ett problem, vad ska jag ha på mig imorgon?
önskar att det var fint vårväder, men snön lär vilja fortsätta vräka ner.
usch snön gör mig less!
Vår vill ja ha, mindre kläder, solglajjer, glass, cigg, vänner, picknick i park..  ja allt som hör våren till!

god natt mina vänner / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0