right now this camera is saying nothing

ni kommer nu få ta del av kanske världens sämsta outfitbild, men det är sådant man ibland får bjuda på.
ville mest visa upp jeansen, som jag lyckats få på mig, de sitter väl inte som en smäck men jag jobbar på det!



Jag tycker om jeansen, dom är fina, jag vet inte riktigt vad det är med dom som får mig att gilla dom. Ljusa jeans brukar ju inte vara så smickrande för kroppsformen och trots detta faktum gillar jag dom ändå. Dock är dem lite långa, vilket alla jeans är för mig. hehe vad skönt det skulle vara om det fanns jeans i kortare storlekar. (jag har fortfarande inte sytt upp dom trots att jag köpte dom för ungefär 2-3 år sedan)
Jeansen är av märket freesoul och jag har köpt dom i en affär i Jakobstad i Finland. Till det  hade jag ett svart linne, en svart kofta, röd kofta och så invigde jag mina vagabondskor för det här året.

jag vill förövrigt ha dessa jeans i hög midja som jag påpekade i förra inlägget. Låga midjor är så sjukt oskönt har jag insett. Kanske beror det endast på att jag har lite extra att bära;)

nej nu ska jag hjälpa till att laga mat!
vi hörs!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0