måndags barn

image35

jag har glömt vad fotografen heter och jag blir arg, jag ska kolla upp det! skitsnygg bild iaf.
träffade upp michan idag på stan (där jag förövrigt har flyttat nu!!!!!! lägenhet mitt i västeråsan hehe). Vi pratade lite om den här bloggen och bestämde oss för att ta tag i den, verklige på riktigt och börja blogga som galningar haha! Det känns bra, för jag tycker verkligen om att blogga och mode och ligger mig varmt om hjärtat. Vi tänkte även börja blogga lite om saker, prylar och publicera dikter, för både jag och Micha skriver sådana, dikter alltså! tro't eller ej!

Jag önskar att jag hade obegränsat med pengar så jag kunde köpa allt jag vill ha, har värsta cravings efter något i spets, helst svart, det är så jäklans snyggt! Ett spetslinne med höga svarta byxor och mördar klackar. Dock är jag 175 cm och blir därför typ 2 meter när jag har klackskor, så jag kör på platta sulor hur tråkigt det nu är! får skaffa mig en 3 meter lång pojkvän som jag alltid går runt med, då ser det inte riktigt lika konstigt ut haha.

Dagens låt; Veronica Maggio - måndags barn

/LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0