ett intellekt av vaakum

mens är äckligt, mens ger en kramp i fittan. det är Fan inte kul.
det är valborg i morgon och det finns ingenting att ha på sig. största frågan är vad man ska göra.
men orkar inte tänka på det, nej.
lightcigg smakar skit också, smakar fanemig ingenting.

skjuter upp allting, skjuter även upp bilder på bloggen, layouten, ja allt.
just för att skolarbeten tar sån´jävla tid att tänka på. det står ångest på varje centimeter av min kropp.
klagoinlägg
men helvete
tiden bara rinner iväg. det är inte OK.



tänkte på det här med kärlek.
det är så svårt att definiera utan att blanda in både för och nackdelar.
kan inte staten dela ut en partner till alla ensamma, så vi slipper de brutala jakterna som slutar i misär?

fy vilket inlägg, vill inte ens läsa igenom det, så jag gör det inte.
kanske att detta raderas imorgon
vi får se om jag kan leva med mig själv
mig själv, mens och lightcigg.
vi får se helt enkelt.
crap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0