cool and clean

image41

Idag tog jag och min kära vän M en sväng förbi SOLO. Åh vad jag älskar den affären, de har börjat få in skitmycket nya märken nu. Jag älskar det!
Dom här byxorna är verkligen skitcoola, inget jag någonsin skulle kunna köpa men jag tycker iaf att de är skitfräna! Så om du är sugen på ett par 70-tals inspirerade braxer, köp dessa, de sitter som en smäck!
De är från det ganska nya jeansmärket 18th Amendment.
Tröjan känner alla igen hoppas jag, fast den kanske är mer känd i klänningsform från Carin Wester, riktigt fin faktiskt!
I den där outfiten kände jag mig som en skådespelare från en Amerikansk såpa på 70-talet.
Jag är ganska sugen på ett par ljusa jeans såhär till våren, vi får se hur det blir med det. Har nämligen 56 kronor på kontot, hehe lycka till med det. Min inköpslista kräver dessvärre lite mer pengar än så.

Hörs / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0