allting har förändrats men jag känner likadant

helt sjukt vad tiden går fort. jag fattar inte riktigt att klockan är tjugo i åtta.. det är fortfarande ljust ute också, vilket bara är skönt. egentligen borde jag nog vara ute i friska luften men fryser och har ingen ork i min kropp. så istället har jag, tro det eller ej, redigerat bilder!
längesen känner jag, har nästan glömt bort alla funktioner och snabbkommandon (skit drygt)!
men i varje fall tänkte jag bjucka på några brusiga bilder. men jag gillar brusiga bilder, det är mysigt.
jag gillar det lika mycket som skarpa bilder. hehe


ja, det är jag och min nya jeanskjol från topshop som ni ser på bilderna. fint att dem är i helt olika nyanser med det är trevligt. jeanskjolen älskar jag, jag ska bara få den att passa lite bättre på min kropp bara. träning, träning. har förövrigt ingått i en pakt, vilket betyder att jag inte får äta godis (hur ska jag klara  mig?!),kakor, bakverk i över huvud taget, mcdonalds etc och annat onyttigt. fast jag får äta mörk choklad och glass, så det är väl räddningen, skulle aldrig klara det annars. jag är ett sockermonster. Denna pakt gäller tills i höst, då jag och min kära vän E förhoppningsvis drar till Rom.

men för att återgå till jeanskjolen, så kommer det nog vara ett av mina favoritplagg i sommar. Jag tänker mig den, bruna ben, ett stort, tunt linne, converse och ett par fina glajjer.
låter bra va?

Nu är jag väldigt trött och ska försöka plugga lite, får se hur det går.
men vi hörs snart igen!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0